شناسهٔ خبر: 147855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا بصورت خانه‌های ۲ طبقه در حال ساخت است 

محمدحسن نادری- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در شمال و جنوب فاز چهارم سروستان، به صوت خانه‌های دو طبقه در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمدحسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اظهار کرد: اراضی در نظر گرفته شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در دو قسمت شمالی و جنوبی فاز چهار سروستان واقع شده است.  

وی افزود: اراضی سایت شمالی با مساحت ۱۶ هزار و ۷۳۷ متر مربع و سایت جنوبی با مساحت ۱۷ هزار و ۷۸۰ متر مربع هر کدام با ۶۱ بلوک به صوت دو طبقه در حال ساخت است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاش های بعمل آمده ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۶۰ درصد در دست اجرا قرار دارد.  

وی در خصوص الحاق اراضی برای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا افزود: اقداماتی برای الحاق ۸۰ هکتار زمین بعمل آمده است و استعلامات انجام شده و در حال تکمیل مدارک برای سیر مراحل بعدی است.  

نادری بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط چهار گانه هستند.  

وی عنوان کرد: در این شهرستان تعداد ۱۹۴ نفر برای این طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کردند که تا کنون با برگزاری یک مرحله قرعه کشی، زمین به ۷۳ متقاضی واجد شرایط اختصاص یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اضافه کرد: برای دیگر متقاضیان واجد شرایط نیز در مراحل بعدی قرعه کشی انجام و اراضی در نظر گرفته شده اختصاص می‌یابد.    

وی خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.  

نادری گفت: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.